Fettfjerning med Cryo/kjølemaskin

Denne kunde har fått 5 fettfjerninger og 3 oppstramminger med kjølemaskinen. Dette er en terapeutisk behandling for permanent fjerning av fett og cellulitter- helt uten kirugi. Vi fryser bort fettet . Kunden har ikke gjort noe spesielt under behandlingen, kun levd som før behandlingen.

Dette er veldig bra resultat, kunden har til nå gått ned 14 cm . Som kunden selv sier, nå er det mye lettere å begynne å tenke på trening og sunnere kosthold.

Vi tar også behandling på cellulitter, rynker, oppstramming

Cryo/kjølemaskinen bruker vi også til smerte, betennelse behandling, muskelspenninger, muskel-og senebetennelser, lindrer smerter og reduserer muskelsårhet pga opphopning av melkesyre i musklene. Vi bruker dette sammen med medisinsk laser, noe som har veldig god effekt.

Har du spørsmål, vil prøve fettfjerning, eller har plager i muskler, skjellett, så bare ta kontakt på tlf: 92627331

Vi holder til på:

Beitostølen, Gjestegården. Her har vi alle behandlinger.

Hønefoss, Osloveien 10. Her er det medisinsk laserbehandling og cryo/kjøle i form av smerte og betennelsebehandlinger.

Velkommen!!!

71 visninger

Siste innlegg

Se alle